Verslag Pupillen van de Week

woensdag 4 maart 2020
Op 30 november speelde het eerste thuis tegen Midlandia, bij deze wedstrijd waren wij, Jessie en Mike van de F1, uitgenodigd om pupil van de week te zijn.
Na zelf eerst een uit wedstrijd gespeeld te hebben werden wij door 2 lieve spelers van het eerste thuis opgehaald.
Dit vonden wij heel erg leuk en spannend!
Op deze dag mochten wij naar de kleedkamer van het team en werden wij overal bij betrokken.
Vooral de opkomst vonden wij erg leuk, wij werden voorgesteld aan het publiek en mochten ook inschieten.
Wij voelde ons deze dag erg speciaal, na afloop kregen wij ook nog een leuk tasje mee naar huis en het mooie T-shirt die we aankregen mochten wij houden, ook hadden wij alle handtekeningen verzameld van de spelers!
Uiteindelijk had OKV gewonnen met 24:19, wat een super team.
Wij vonden het een heuse spektakel en stonden als kers op de taart ook nog is in de krant!!!Hoe cool is dat!
OKV Bedankt voor deze ervaring, deze dag blijft ons vast nog lang bij!

Mike Ruig en Jessie de Jong