Grote Club Actie 2020

donderdag 3 september 2020

De grote club Aktie 2019

35 lotenverkopers hebben in september / oktober 2019 25 of meer loten verkocht en mogen een dagje weg met OKV.

DOOR DE CORONA IS DIT NOG NIET GEBEURD, MAAR HET BESTUUR HEEFT HET GELD VOOR DIT UITJE WEL GERESERVEERD EN ZODRA HET KAN EN MAG GAAN WE MET DE ONDERSTAANDE LOTEN VERKOPERS ER OP UIT

Dit zijn de 35 lotenverkopers die een dagje met ons mee mogen, wanneer is nog niet bekend maar daar krijgen jullie wel bericht van. ( dit zal wel 2021 worden)
Don Hovinga, Jelmer Liefferink, Wout en Lieke Raatsie, Inez en Sophie Egthuijzen, Mara Flens, Isabel Hopman, Kees Spinder, Ryan van Noord, Mika en Danique Schols, Jarno Visser, Jalin en Jessie de Jong, Marye Hottentot, Tygo, Matz en Vinz van Vegten, Demian Mol, Shannon en Lana van Althuis, Femke Hazes, Robyn Lust, Finn Jacobs, Hugo Bley, Melle Schaft, Meez Wals, Kelvin en Elisa Horsthuis, Luuk Sijpenstein, Rosa Bermon, Kelsey Brandberg, Cloe Roebersen, Mike Ruig.

Grote Club Actie 2020

September 2020
De jaarlijkse Grote Club Actie start op zaterdag 19 september.
Ook dit jaar doen we weer mee en hopen weer alle loten te verkopen!

Door de corona wordt het zeer moeilijk om de loten te verkopen langs de deuren, maar onze vereniging heeft de opbrengst van deze loterij heel hard nodig.
(zie onderaan hoe creatief je kan zijn)

Daarom doen wij ook nu een beroep op de jeugd en de senioren om zoveel mogelijk loten te verkopen.
Ieder jeugdlid  krijgt als start 10 loten en ‘n senioren lid krijgt 7 loten  ( € 21.00 ) aangeboden voor de verkoop of zelf kopen, als de  jeugdleden 25 loten of meer verkopen dan  hebben we toch weer ’n grote verrassing !!!

Ook dit jaar stellen we weer ’n  mooie prijs beschikbaar voor de diegene die de meeste loten verkoopt, dus ga ervoor!

Een lot kost 3 euro, van ieder verkocht lot vloeit maar liefst 2,40 euro direct in de clubkas!
Van de opbrengst kunnen we hele leuke dingen doen.
De Grote Club Actie prijzen pakket liegt er niet om……………

Prijzenpakket 2020

Prijs op eindcijfer Bookchoice abonnement 2 maanden

Verantwoord loten verkopen tijdens de Grote Clubactie

OKV  gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor training benodigdheden  Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen……….hoe creatief ben jij??

Extra inkomsten hard nodig
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Wim de Graaf