Quarantaine avond

dinsdag 20 oktober 2020
Help OKV de quarantaine door! ❤️
Door de huidige corona maatregelen staat korfbal helaas weer op pauze. Voor de club is dit een moeilijke periode. Maar wij zouden de feestcommissie niet zijn om ook hier een feestje van te maken. Om het een stukje leuker te maken en de club te steunen gaan wij bierpakketten verkopen die worden gemaakt door Catering Expresse Zaanstreek. Natuurlijk alleen aan personen van 18 jaar of ouder. Er is keuze uit een bierpakket van speciaal biertjes of fruit bier met (vega) hapjes. Deze bierpakketten zijn bij ons te bestellen en zullen wij overdag op zaterdag 31 oktober, corona proof, bij jullie thuis bezorgen (bezorgen doen wij alleen in Oostzaan, buiten Oostzaan kan je het bierpakket komen ophalen). Om deze avond helemaal speciaal te maken organiseren wij ook een online pubquiz! Meedoen aan deze quiz kan op zaterdag 31 oktober 20:00 uur via Teams, zorg dus als je meedoet dat je van te voren een gratis account aanmaakt zodat je kan inloggen via de link die in je pakket zit. De antwoorden zullen na afloop van de quiz online komen (facebook + okv website) zodat jullie deze zelf na kunnen kijken. Deelname aan deze quiz is geheel vrijwillig, alleen een bierpakket bestellen en hiervan genieten is natuurlijk ook mogelijk.

Dus, steun OKV en bestel bij ons je bierpakket! Dit kan door een mail te sturen naar evenementen@okv-korfbal.nl of ons een berichtje te sturen. Geef je dan ook direct je adres door? Dan weten we waar we het pakket kunnen brengen. Let op: je bestelling is pas bevestigd wanneer er betaald is, dit gaat online via een betaallink. Je hebt tot en met dinsdag 27 oktober om je op te geven dus wees snel. Kosten voor een bierpakket bedragen €25,- en je hebt dus de keuze tussen een bierpakket met speciaalbier of een bierpakket met fruitbier, en de keuze tussen Vega hapjes of vlees hapjes. Geef duidelijk je bestelling door. Het meedoen aan de online pubquiz is gratis. Houd je tijdens het genieten van het bierpakket aan de regels van de overheid. We hopen jullie allemaal online te zien tijdens de quiz!

OKVeestcommissie