De grote club Aktie 2020

dinsdag 22 december 2020

Er zijn dit jaar maar 1075 loten verkocht, van de 94 jeugdleden hebben 24 jeugdleden niets verkocht. Ondanks het coronavirus hebben de overige jeugdleden verschrikkelijk hun best gedaan. Het was best wel moeilijk om de loten te verkopen op 1 ½ meter afstand

16 kinderen hebben 25 of meer loten verkocht en mogen een dagje weg met OKV.

Wanneer dat is, is nog zo onzeker, maar als het doorgaat gaan we er vast en zeker een heel leuke dag van maken. De 35 lotenverkoper van 2019 hebben dit ook nog tegoed.

Dit zijn de 16 kinderen:

Iedereen die loten heeft gekocht of verkocht willen we bedanken er kan van de opbrengst weer leuke dingen voor gedaan worden.

De Jeugdcommissie.

DIT VERDIEND ’N GROTE PLUIM!

MEEZ WALS heeft de meeste loten verkocht het
waren er 70 …………

- onze topverkoper dit jaar -

Hiervoor heeft hij ’n extra prijs gekregen.
Meez bedankt dat je zo je best hebt gedaan voor OKV. Je bent ’n goed voorbeeld voor andere.

Jeugdcommissie

Trekking Grote club actie loterij 2020

Laatste 3 cijfers No 611 Fotoboek Smartphoto verkocht door Tamara van der Akker
Laatste 2 cijfers No 74 hebben een Greetz € 5,- cadeaubon gewonnen
Deze loten zijn verkocht door Celeste Veenman - Daan Duits - Dylan Adriaanse - Joop Hopman Femke Hazes - Teun Broers - Dylan Lust - Finn Jacobs - Kelvin Horsthuis - Danique Schols - Ryan van Noord - Robin Vanbijleveld - Marijanne Opstal.

Prijs op eindcijfer No 8 heeft een Bookchoice abonnement 2 maanden gewonnen.

Als je een lot in je bezit hebt met een van deze cijfers , stuur deze dan op.

Maak een kopie voor jezelf en stuur het origineel naar:
Grote clubactie Postbus 440 5000 AK Tilburg
Vermeld in een begeleidende brief in blokletters je naam en adres

Iedereen hartelijk gefeliciteerd

De Jeugd Commissie