ZomerClinics - KorfbalSTARS

woensdag 19 mei 2021

JAAAAA, kom mee korfballen in de zomervakantie!!

We hebben lang genoeg stil gezeten. Ons team heeft in de afgelopen maanden een fantastisch zomerprogramma opgezet. We kunnen eindelijk weer op het korfbalveld plezier maken en beter worden. Heb jij er ook zo’n zin in? Wij wel!

2 weken in juli en 2 weken in augustus volle bak aan de slag met korfbal.

8 verschillende clinicdagen op 8 verschillende locaties! Elke dag een andere plek, verspreidt door heel Nederland. Heb jij zin om aan het begin en/of het eind van de zomer te komen? Dat kan, want de clinics zijn helemaal verschillend qua inhoud en clinicgevers.

De indeling van dit jaar zal iets anders zijn dan afgelopen jaren. Je krijgt namelijk een clinic op maat. We delen de clinics voor de B + C in op niveau. Hierdoor kom je automatisch bij kinderen van je eigen niveau. Maar je kan ook gewoon met je vriendjes of vriendinnetjes meedoen. Uiteraard krijg je hierbij weer veel tips van alle stars die langs komen! Ze gaan er met jou een onvergetelijke dag van maken!

10.00 – 12.00 uur E + D
13.00 – 15.00 uur B + C verdeeld op niveau op 2 velden
Het veld is in meerdere onderdelen verdeeld, je schuift zo na een tijdje door.
Elk onderdeel heeft zijn eigen clinicgevers, zo zie je elke topper
Binnen elk onderdeel oefen je en krijg je challenges.
Met de challenges kun je thuis nog extra oefenen. Hiervoor krijg je extra tips om beter te worden
En als je 2x komt, kan je kijken of je vooruit bent gegaan.
Ook gave prijzen te winnen voor Ontwikkeling (meest vooruitgegaan en meest constante speler) en Prestatie (Beste speler en beste op onderdeel)

Locaties

Arnhem (28 juli en 25 augustus)
Arnemuiden (29 juli en 26 augustus)
Almelo (13 juli en 17 augustus)
Den Haag (27 juli en 24 augustus)
Drachten (14 juli en 18 augustus)
Koog aan de Zaan (12 juli en 16 augustus)
Nieuwerkerk (24 juli en 27 augustus)
Papendrecht (19 juli en 23 augustus)

Per veld zijn er 4 clinicgevers.

De prijs voor een clinic is 25 euro incl. 0,50 euro administratiekosten.

2 uur clinic boordevol met nieuwe leerzame oefeningen.

Kom je 2x, dan krijg je 10% korting!!! (Dit wordt na aanmelden teruggestort.)

Corona-maatregelen
Uiteraard houden wij rekening met de maatregelen rondom het Coronavirus. Op alle locaties worden er extra maatregelen genomen in het kader van hygiëne. We zullen ons houden aan de protocollen van zowel RIVM, de clubs als van Korfbalstars zelf. Waar we normaal op 1 veld clinics geven, wordt dit nu op 2 velden gedaan bij bovengemiddeld aantal. Meer ruimte voor iedereen. Gaat het niet door, dan geld terug!

MELD JE HIER AAN!

KorfbalStars