Rabobank Clubsupport

maandag 4 oktober 2021

Zij verdienen onze support

Een vereniging of club is er voor iedereen. Wie je ook bent en waar je ook vandaan komt. Deze projecten maken de wereld op hun manier een stukje mooier. Daarom kunnen ze rekenen op onze Support.

Beste leden, het is weer zover. OKV doet weer mee met de Rabo ClubSupport. Inmiddels hebben wij 3 jaar op een rij een mooi bedrag mogen ontvangen voor diverse projecten binnen onze vereniging. Net zoals vorig jaar hopen wij een geldbedrag te mogen ontvangen t.g.v. de renovatie van onze kleedkamers. Deze zijn verouderd en willen wij graag opknappen. Het ontvangen bedrag van vorig jaar hebben wij gereserveerd aangezien er nog moet worden gestart met de renovatie.

Als je een Rabobank rekeningnummer hebt en je bent lid van de Rabobank (kost je niets) dan kan je stemmen op OKV en andere verenigingen.

Stemmen mag vanaf 12 jaar. Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen.

Stemmen

Van 4 tot 25 oktober kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging.

Uitslag

Van 1 tot en met 14 november zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

Wij rekenen op je steun, net als voorgaande jaren. Alvast bedankt voor je deelname aan de Rabo ClubSupport.

Namens het bestuur