We mogen weer! OKV Thema Feest!

vrijdag 8 oktober 2021

Het is een hele tijd geleden, maar we mogen weer! Het eerste feest van de OKVeestcommissie staat gepland voor de A-jeugd, B-jeugd, senioren,
recreanten, vrijwilligers & introducees. 30 oktober gaan wij een knalfeest geven in de Kakel. Dit keer wordt het een verkleedfeest! Wij
zouden het heel leuk vinden als iedereen verkleed komt als iets of iemand dat begint met de eerste letter van je naam. OKV zou bijvoorbeeld als oliebol, olifant, opa of Obelix verkleed kunnen gaan.

Natuurlijk zijn er nog wel een aantal coronaregels waar wij ons aan te houden hebben:
Kaartje bestellen:
Je moet van te voren een kaartje bestellen. Een kaartje voor dit gezellige feest is 5 euro. Bestellen kan door een email
te sturen naar evenementen@okv-korfbal.nl. Vervolgens krijgen jullie een betaalverzoek. Pas wanneer je het betaalverzoek hebt betaald voegen we je toe op de gastenlijst (het door sturen van kaartjes is dus zinloos). Vergeet je niet je naam te vermelden in het mailtje, zodat we weten wie
we op de lijst moeten zetten? Gezondheidsverklaring: naast het kaartje krijgen jullie nog een gezondheidsvragenlijst toegestuurd waarbij je alleen naar het feest kan komen als je op alle vragen ‘nee’ kan beantwoorden.

QR code:
Als je naar het feest komt ben je verplicht een geldige QR code op de Coronacheck-app te hebben.

Tot slot is de deur van de kantine maar beperkt geopend tussen 19:30 en 21:00 uur. Daarna is het niet meer mogelijk om naar binnen te gaan. Het feest duurt tot 23.30!

Ondanks de maatregelen hopen wij op een volle Kakel waar wij het dak vanaf gaan dansen. Tot dan!!!

Liefs de OKVeestcommssie