Pinksterkamp 2022

vrijdag 18 februari 2022
Beste (ouders van) spelers/speelsters OKV D t/m A,

Na 2 "stille jaren" waar ons Pinksterkamp helaas niet kon plaatsvinden, zijn we weer terug in 2022!!!

Het goed-geoliede Pinksterkamp-team is, met wat "vers bloed" erbij, alweer druk met de voorbereidingen om van 3 t/m 6 juni 2022 een spetterend Pinksterkamp te gaan beleven met de A t/m D jeugd.

Zoals ieder jaar zit ook komend Pinksterkamp van OKV weer boordevol activiteiten. Hierover horen jullie binnenkort meer.

Locatie
Dit jaar gaan wij naar een nieuwe locatie, Groepsaccommodatie de Houtduif in de mooie bossen van Austerlitz. Een nieuwe, prachtige omgeving waar wij weer veel leuke dingen gaan doen.

Meld je aan!
Omdat wij er natuurlijk naar streven dat alle A t/m D jeugd meegaat doen wij ons best om de kosten voor deelname zo laag mogelijk te houden. Ook dit jaar is het ons weer gelukt om, mede door de bijdrage van diverse sponsors, het inschrijfgeld voor het weekend op € 100 per persoon te houden. Dit is inclusief vervoer, 3 overnachtingen, de activiteiten en eten/drinken.

Twijfel niet langer maar stuur direct een mail naar pinksterkamp@okv-korfbal.nl. Geef hierbij duidelijk jouw naam en team op, en daarnaast je emailadres en mobiele nummer. Bij de B, C en D jeugd graag de gegevens van jullie ouder(s) vermelden.

We zullen je t.z.t. met een "Tikkie" verzoeken om het inschrijfgeld te betalen.

Mochten de ouders van kinderen die nog niet eerder mee zijn geweest op kamp vooraf vragen hebben over het weekend, de begeleiding etc, stuur ons dan even een mailtje of schiet 1 van de commissieleden aan.

Wij hebben er al zin in. Jullie ook, toch?!

Hartelijke groeten van Bente, Maja, Angelique, Mario, Peter, Wesley, Marc, Frank, Denise en Joke

de Pinksterkampcommissie