Kayleigh en Melle geselecteerd voor RTC onder 15

zondag 10 april 2022
Net als ieder jaar waren er ook dit jaar weer selectiewedstrijden voor de verschillende RTC-teams van het district NoordWest. Een RTC is een regionaal talenten centrum, dat talententeams heeft voor de leeftijdsgroepen onder 19, onder 17 en onder 15.

Bij onder 15 deden dit jaar Kayleigh en Melle uit onze C1 mee. Zij moesten in twee selectieronden met leeftijdsgenoten van andere clubs strijden om een plek. En dat deden zij goed, want ze zijn allebei gekozen om dit jaar voor het RTC NoordWest onder 15 uit te komen.

De selectie bestaat uit 8 jongens en 8 meisjes, waarvan het leeuwendeel afkomstig is van KZ en Groen Geel met daarnaast een meisje van Oosterkwartier, een jongen van Furore en dus Kayleigh en Melle. Zij trainen tijdens het seizoen eens in de twee weken op maandagavond 1,5 uur met deze selectie. De zaaltrainingen zijn bij KZ en de veldtrainingen zijn bij Groen Geel. Verder zijn er drie toernooien waarbij zij tegen teams van de andere districten spelen. De toernooien zijn op Hemelvaartsdag, in de herfstvakantie en in de kerstvakantie tijdens de korfbalchallenge in Rotterdam. Wij wensen Kayleigh en Melle veel succes tijdens de trainingen en toernooien.

De jeugd TC