Vrijwillige bijdrage OKV Pinksterkamp

vrijdag 6 mei 2022
Beste OKV-er,

Ook dit jaar gaan wij weer met de jeugd op Pinksterkamp. Een waar feest voor de jeugd van OKV waarbij wij van vrijdagmiddag tot maandagmiddag allerlei activiteiten zullen gaan ondernemen. Zoals een ieder zal begrijpen, kost een kamp met allerlei activiteiten veel geld. Daarnaast willen wij de eigen bijdrage zo laag mogelijk houden zodat ieder jeugdlid hiervan kan genieten.

Doordat de kinderen sponsorschieten en met dank aan de trouwe sponsors, lukt het ons ieder jaar om dit te realiseren.

Ook zijn er leden/supporters van OKV die een steentje bij willen dragen. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Vandaar dat wij het mogelijk hebben gemaakt om eenvoudig een bijdrage te kunnen leveren via onderstaande QR-code. Uiteraard bepaalt een ieder zelf zijn/haar bijdrage, wij zouden het enorm waarderen.

Indien u toch wilt bijdragen, maar geen QR-code heeft, neem dan even contact met ons op. Dit kan via de mail pinksterkamp@okv-korfbal.nl of telefonisch met Frank Egthuijsen (06-13766228).Wilt u het Pinksterkamp volgen, kijk dan op Facebook of Instagram voor ons account!

Pinksterkamp Commissie