VERSLAG VAN BEACHKORFBAL IN SCHEVENINGEN

zaterdag 27 augustus 2022
Op 21 augustus vertrok een afvaardiging van de selectie naar Scheveningen voor het beachkorfbalevent van 2022. Met lichte spierpijn van de dag ervoor en met meer flesjes zonnebrand dan deelnemers, begonnen we de dag met de vraag hoe zwaar het nou eigenlijk zou gaan worden.

Nou, zwaar werd het.

In de volgende teamopstellingen gingen we vier wedstrijden van 2 keer 6 minuten spelen:

Team 1 Team 2
Denise Celeste
Maya Bente
Bregje           Nadia
Jiri                Celine
Jelte            Mike
Davey          Tygo
Jochem      Rick

Bovenstaand lijstje ziet er uit als voldoende wissels, maar op zand rennen, springen en jawel, duiken was zwaarder dan verwacht. Zo zwaar dat uiteindelijk Michael ook nog even zijn debuut heeft gemaakt in team 2, waarbij wel vermeld moet worden dat deze tactische wissel niet in een overwinning resulteerde.

Gelukkig heeft team 1 nog een mooie revanche gehad tegen een afvaardiging van BEP door de inzet van Denise en een paar prachtige duiksessies van Jelte. Hiermee is de pijn na afgelopen zaal toch weer verzacht.

Al met al was het een super leuke (dan wel zware) dag die we als selectie graag nog eens beleven. Hierbij nog een keer bedankt coaches voor het organiseren!

Groetjes,

de selectie