Op 24 september start de 50e editie van de Grote Clubactie lotenverkoop

zaterdag 27 augustus 2022
Beste Leden,

Het is bijna zover, de Grote clubactie 2022. We willen natuurlijk met z’n alle een zo mooi mogelijk bedrag ophalen voor de club. De loten kosten slechts € 3,- per stuk, waarvan € 2,40 direct onze clubkas in stroomt. Zeer de moeite waard dus.

Naast de vele prijzen die er te winnen vallen met de gekochte loten, kunnen ook de verkopers dit jaar in de prijzen vallen. Als verkoper maak je kans op 1 van de 10 prijzen die de Grote clubactie beschikbaar heeft gesteld.

PRIJZENPAKKET 2022:
1ste prijs:     € 100.000,-
2de prijs:      Auto Skoda Kamiq, 2 jaar zorgeloos rijden.
3de prijs:      Keuken kampioen cheque t.w.v. € 10.000,-
4 t/m 1.100   Prijzen zoals een Fiets, 3 daagse mini cruise en cadeaubonnen.

MET Z’N ALLE!
Doe je best, ga langs de deuren, bel je tantes, ooms, opa’s, oma’s, neven en nichten. Stuur berichtjes in je familie Whatsapp, gebruik je Instagram, Tiktok, Snapchat en Facebook en verkoop zoveel mogelijk loten. Voor iedereen die 25 of meer loten verkoopt wacht er een mooi uitje. Voor de gene die er de meeste verkoopt een super leuke prijs! Als we met z’n alle ons best doen wordt de vereniging er beter van.

Jaimy Schreutelkamp