Korfbal Vereniging
OKV Oostzaan

Kantinediensten tijdens wedstrijden

maandag 29 augustus 2022


Beste Leden en ouders, 

Hierbij het eerste deel van de kantinedienst indeling voor dit voorjaar.
In rood aangegeven staan de kantinediensten van de A1 en A2, doordat de teams nog niet bekend zijn kan ik deze op dit moment nog indelen. Ik zal per mail de kantinediensten persoonlijk aanzeggen zodra de team indeling bekend is. 

De kassa kan worden opgehaald/weggebracht op Zuideinde .. (Wim & Jannie).  

Kantinediensten beginnen ruim op tijd voor de aanvang van de eerste wedstrijd. 

In de kantine zal een lijst aanwezig zijn met de dingen die gebeuren moeten. Ook voor het afsluiten is een lijst aanwezig (beide lijsten zullen hangen aan de kastjes boven het koffiezetapparaat). Verdere beschrijvingen van apparaten (bijv. Frituurpan/vaatwasmachine etc.) hangen bij het desbetreffende apparaat. 

Mocht een dag/tijd je niet uitkomen dien je zelf voor vervanging te zorgen. Gelieve dit wel doorgeven aan mij (Jaimy). Dat kan via jaimy.schreutelkamp@live.nl of via 06-36143656 (mag ook per whatsapp). Hierbij gaat het dus enkel om het doorgeven van een ruil/vervang actie, de actie op zich moeten jullie zelf regelen.  

Voor verdere vragen voor/tijdens/na de kantine ben ik (meestal) bereikbaar.  

Groet, Jaimy (Kantinecommissie) 


Kantinediensten tijdens trainingen

Beste Leden en ouders, 

Om ook tijdens de trainingsavonden de kantine open te kunnen doen ben ik nog opzoek naar iemand die op de donderdag avond van 18:45 uur tot 20:00 uur in de kantine wil staan. Hierbij gaat het voornamelijk om het openen van de kleedkamers en kantine, limonade inschenken voor de kinderen die hard hebben getraind en eventueel een kopje koffie/thee voor een ouder die komt kijken bij de training.  

Mocht je de club willen helpen kun je me berichten op 06-36143656 (mag per Whatsapp) of jaimy.schreutelkamp@live.nl

Alvast bedankt. 

Groet,

Jaimy (Kantinecommissie)