OKV PubQuiz

dinsdag 29 november 2022
Op zaterdag 26 november was het eindelijk zo ver; het OCAFÉ was weer geopend voor de pubquiz! Maar liefst 21 teams zorgden dat ze op tijd in de Kakel waren, zodat er om half 9 gestart kon worden. Er kwamen veel leuke en originele teamnamen voorbij, zoals ‘Vriendinnen die winnen’, ‘De turboslakken’ en ‘De jeugd (TC) van tegenwoordig’. Met een koud drankje, een pen en een antwoordenvel stond iedereen klaar om een goede score te behalen. We hadden niemand minder dan Stijn bereid gevonden om de quiz te presenteren, na een openingsliedje zat de sfeer er meteen goed in. In 6 rondes werd de algemene kennis van de deelnemers getest, maar ook de muziekronde kon zeker niet ontbreken. Niet alle vragen waren even makkelijk, vaak werd er flink door de teams overlegd. Uiteindelijk kon er maar één team het beste zijn: ‘Hoe grijzer, hoe wijzer’! Gefeliciteerd! Na de quiz bleef iedereen nog hangen voor wat drankjes, terwijl de muziek wat harder werd gedraaid. Er werd zelfs gezongen en sommigen waagden een dansje. Het was een geslaagde avond!

Wij willen zowel de teams als alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen aan deze gezellige avond heel erg bedanken!! Het volgende evenement staat ook al op de planning: een après-ski feest voor alle leden en introducees vanaf de B op 21 januari.

PS Ook voor de jeugdleden (t/m de B) hebben wij iets leuks gepland; Het OKV kerstgala op 17 december. Vrienden en vriendinnen mogen ook mee!

We hopen jullie dan allemaal weer te zien!

De OKVeestcommissie