Wedstrijdverslag E2

zaterdag 10 december 2022
Op zaterdag 10 december speelden we uit tegen DSO in Alkmaar. De eerste tien minuten moesten we nog een beetje wakker worden. Er zat een meisje in het team wat best wel goed was. Zij verdedigde mij, en ze was erg lang. Het lukte haar goed om de bal af te pakken. En zij was ook degene die scoorde. Na 10 minuten stonden wij 2-3 voor. Daarna hadden we het een beetje door en zorgden wij dat zij de bal niet meer af kon pakken.

In ons team zorgen we dat iedereen evenveel in het veld staat. We zijn met zijn zessen en we gaan er per tweetallen uit. Dat betekent dat iedere wedstrijd één tweetal twee keer op de bank zit. De volgende wedstrijd is dat een ander tweetal. Ik zat deze wedstrijd één keer op de bank met Ruben. Wij zitten altijd samen op de bank en staan ook altijd samen in het veld.

In de wedstrijd schreeuwt onze coach Astrid altijd best hard. Want soms staan we te dromen. Karin is nu ook coach.
Deze wedstrijd speelden wij allemaal goed. Max probeerde al een keer te scoren en dat lukte bijna. Tom ging heel goed overspelen. Tess ging goed verdedigen. Ruben heeft wel 5 keer gescoord. Novan kan altijd heel goed de bal onderscheppen en heeft 2 keer gescoord. En ik ben heel goed in verdedigen, maar dit keer heb ik ook twee keer gescoord.
We wonnen 2-9. Het was een erg leuke wedstrijd.

Julia de Haan, E2