Pupil van de week Julia

zaterdag 3 december 2022
Op 3 december was ik pupil van de week samen met Robin en mochten we bij OKV 1 kijken. Aan het begin werden we opgehaald met de auto. Toen kregen we een shirtje en gingen we omkleden. Na het omkleden kregen we een papiertje met pen zodat wij de score konden bijhouden. Eerst gingen we rennen om warm te worden.

Er stond nog een wedstrijd op het veld, dus we konden alleen rennen als de bal aan de andere kant was. We gingen daarna inschieten. Robin en ik kregen onze eigen korf.

Daarna gingen we naar de kleedkamer waar de coach iets ging zeggen tegen het team. Hij zei dat het andere team erg goed was. Daarna gingen we doorloopballen maken, weer op onze eigen korf. Voor de wedstrijd begon moesten we naar voren rennen zodat we voorgesteld konden worden aan het publiek. Ze vertelden mijn naam, mijn leeftijd en mijn hobby's.

Toen begon de wedstrijd. We moesten goed opletten op de nummers op de shirts zodat we de doelpunten goed konden bijhouden. Na een tijdje hadden we niet meer zo een zin om op te letten en toen gingen we galgje doen op de achterkant van het papier. Het was een spannende wedstrijd, want het werd 15-15.

We mochten ons shirt en de pen houden en we kregen een tasje met handtekeningen van de spelers, en lekkere dingen erin. Ik vond het heel leuk!