Pupil van de Week | Lisa Schalkwijk

zondag 12 februari 2023
Op het begin mocht ik inschieten op een korf en mocht ik mee met de bespreking in de kleedkamer. Toen gingen we ons voorstellen ik ging mee met de nummer 6. toen iedereen op zijn plaats stond ging iemand mij en Ruben een beetje voorstellen. Daarna gingen we een doorloopbal maken, die van mij ging erin, later hoorde ik dat ik de eerste van het hele seizoen was die de doorloopbal erin scoorde ????!
Toen gingen ze korfballen en mocht ik samen met Ruben de scores bijhouden, het was heel leuk.
Ook was er een meneer die Hans heette die de boel gezellig hield met zijn humor.
Het eerste doelpunt scoorde de tegenpartij, het stond 0/1, oei!
Daarna werd het 1/1 door Nadia,
en daarna 2/1 door Jelte phoe dat was even een moment om te kunnen ademhalen , we stonden voor ????.
Daarna werd het 3/1 door Bente,
en daarna 3/2 ,
daarna 4/2 door Bregje ,
daarna 5/2 door Joey
daarna 5/3
daarna 6/3 weer door Nadia ????.
Enzovoort.
Na de eerste helft stond het 11/7 en er was een grote rust. Daarna gingen we weer naar een bespreking in de kleedkamer.
Na de bespreking gingen we weer even schieten op de korf en daarna konden we weer beginnen.
11/8,
12/8,
13/8,
14/8,
15/8,
15/9,
de scores gingen op en neer.
16/9,
16/10,
16/11,
17/11,
18/11,
19/11,
19/12,
20/12,
20/13.
Vrrrt, vrrrrrrtt deed het fluitje de wedstrijd was afgelopen.
Jippi, jippi jee we hebben gewonnen ierdereen klapte in zijn handen en we feliciteren de spelers van O.K.V 1.
Ik stond op het punt weg te gaan toen Hans opeens zei: hé Lisa waar ga jij heen het is nog niet klaar hoor.
Ik ging snel weer naar de anderen, daarna kreeg ik een blad met alle hoofden van alle spelers en coaches en dacht wat moet ik hier nou weer mee, Hans legde uit dat je langs alle spelers moest gaan en dan hun handtekening mocht vragen.
Dat deed ik en toen besefte ik me dat het best veel spelers waren in het team.Daarna kreeg ik nog een tas lekkere dingen mee en ging ik naar huis en dacht ik het was echt heel leuk ????!

Lisa Schalkwijk