NIEUWS VAN HET PINKSTERKAMP

maandag 20 februari 2023
Ja, het kan weer……inschrijven voor het allerleukste kamp van Oostzaan en omstreken!

De pinksterkampcommissie is al weer druk bezig met de organisatie van het aankomende kamp dat plaatsvindt van 26 t/m 29 mei 2023. Het is de 11e editie van dit altijd super gezellige kamp en dit keer gaan we naar Oostvoorne toe. Onlangs hebben alle jeugdleden van de A, B, C en D teams per e-mail een uitnodiging van ons ontvangen.

Dus, als jij ook zin hebt in 4 leuke, actieve maar vooral gezellige dagen op het allerleukste kamp van Oostzaan en omstreken, meld je dan nu aan! Dit kan per e-mail bij pinksterkamp@okv-korfbal.nl

Mochten de ouders van kinderen die nog niet eerder zijn mee geweest op kamp vooraf vragen hebben over het weekend, de begeleiding etc. stuur ons dan een mailtje of schiet 1 van de commissieleden aan.

Wij, en de 29 kinderen die zich al hebben aangemeld, hebben er veel zin in. Jullie ook, toch?!

Hartelijke groeten van de Pinksterkampcommissie,

Bente, Maya, Angelique, Denise, Joke, Mario, Marc, Frank en Mike