Pupil van de Week Niels Flens

zaterdag 11 maart 2023
Yes! Zaterdag 11 maart was het eindelijk zover,….ik mocht pupil van de week zijn samen met Lotte Flens. In mijn zwarte trainingspak stond ik al helemaal in de startblokken om direct weg te kunnen als ik zou worden opgehaald!

Om 13.15 uur kwamen Bregje en Jochem van OKV 1 aan in de auto om mij op te halen van huis. Lotte was er ook al gezellig bij! De wedstrijd tegen ADOS 1 zou om 14.20 uur van start gaan dus we hadden geen tijd te verliezen, gauw op naar de sporthal. Daar moesten de spelers zich verzamelen in de kleedkamer en mochten wij bij de wedstrijdbespreking zijn met coach Michael.

Voor de wedstrijd zou aanvangen werd er uiteraard warmgelopen en ingeschoten op de korfbalpaal, wij mochten ook meedoen. Toen was het bijna tijd,…de wedstrijd ging bijna beginnen. Alle spelers van ADOS 1 en OKV 1 werden één voor één aan het publiek voorgesteld en daarna wij ook! Namens de scheidsrechtersvereniging kregen wij van de scheidsrechter een heel mooi vaantje met daarop “Pupil van de week” en mochten wij nog een doorloopbal nemen voor het publiek,…super spannend maar heel leuk om te doen.

De wedstrijd begon en al snel kwamen wij op een 1-0 voorsprong gemaakt door Bregje! Vele doelpunten zouden daarna volgen,….Lotte en ik moesten de scores bijhouden (waarbij wij gelukkig heel erg geholpen werden door Hans Lens) wat met in totaal 40 doelpunten een aardige klus was. OKV won uiteindelijk na een enorm spannende wedstrijd met 22-18 van ADOS 1!!

Na de wedstrijd mochten wij de handtekeningen verzamelen van alle spelers van het eerste en ook van de trainers. Tot slot zijn we nog even samen met elkaar op de foto gegaan en hebben we iets lekkers meegekregen voor thuis. Ik heb ontzettend van deze dag genoten,…heel erg bedankt!!!

Niels Flens