Bedankje voor de OKV-bouwclub!

vrijdag 31 maart 2023
De OKV-bouwclub die bestaat uit vrijwilligers, heeft aangegeven bij het bestuur dat ze de schoonmaak van de kleedkamers onder hun hoede wil nemen.
Dit is een heel mooi gebaar en heeft positieve financiële consequenties voor OKV zodat dit gedeelte van de schoonmaak niet door een betaald bedrijf gedaan hoeft te worden!

Ter info: de bouwclub is iedere dinsdag aanwezig op het OKV-terrein om allerlei hand-en-spandiensten te verrichten zodat de accommodatie en het buitenterrein er spik en span uitziet.
De reguliere club bestaat uit Wim Wals, Dirk Kok, Jan de Dood, Bert Mol, Wilfred Bleij, en ArieJan de Graaf (volgorde foto 1).

Naast de reguliere bouwclub verleend Piet Hottentot ook allerlei diensten aan OKV wat met elektra en stroom te maken heeft.

Zo heeft Piet onlangs sensor verlichting geplaats in de toiletruimtes en in de voorraad ruimte van de kantine, en zal Piet ook ondersteuning bieden voor de vervanging groepen kast dat op de planning staat.

Hierbij wil het bestuur de bouwclub dan ook enorm bedanken voor hun bijdrage aan OKV.

We kunnen het maar niet genoeg herhalen; zonder vrijwilligers is het voortbestaan van OKV kansloos.
We hebben gelukkig vele vrijwilligers bij OKV die zich inzetten voor de club, en in de komende tijd gaan we deze verder toelichten.

OKV Bestuur