Pupil van de Week | Tess

vrijdag 14 april 2023
Zaterdag 1 april was ik pupil van de week bij OKV 1

Helaas konden Novan en ik niet opgehaald worden omdat we zelf nog een wedstrijd hadden in Anna Paulowna

We kwamen aan in de rust van de wedstrijd van het 2e, kregen van Jente een shirt om aan te trekken en gingen ons gauw omkleden, daarna mochten we even schieten en gingen mee met de bespreking van het team.

Toen nog even wachten tot de wedstrijd van het 2e afgelopen was.

Die wedstrijd was klaar en toen ging het 1e inschieten, Novan en ik mochten dit met Hans op een kleine paal doen.

De scheidsrechter floot vervolgens en wij gingen klaar staan om op te lopen, ik mocht samen met Maya het veld op en werd daar samen met de andere spelers ook voorgesteld.

Tijdens de wedstrijd gingen wij de scores bijhouden, Hans had de nr’s van de spelers voor ons opgeschreven, dat maakte het even iets makkelijker bijhouden.

Het begon helaas niet zo goed, want Purmer scoorde vrij makkelijk en hield een voorsprong, maar met de rust was het alweer gelijk, 10-10

Na rust ging het veel beter en scoorden wij veel meer.

Uiteindelijk wonnen we makkelijk.

Ik kreeg nog een tas mee met wat lekkers en mocht van iedereen nog een handtekening verzamelen.

Ik vond het een leuke dag! Bedankt!

Tess