Bedankje vanuit het OKV bestuur aan de JTC

woensdag 24 mei 2023
Het bestuur is heel blij met de Jeugd Technische Commissie (JTC) die zich inzet voor het reilen en zeilen rondom de jeugd bij OKV.

Hierbij een korte introductie en samenvatting wat de JTC zoal doet voor OKV:

Wij zijn de JTC van OKV sinds het seizoen 2022-2023. Onze commissie bestaat uit Joey Bakker, Jelte de Vries, Myrthe Bleij, Joke de Waal en Sandra Kuilman. We zijn verantwoordelijk voor teamindelingen, trainers en het werven van nieuwe leden in de jeugdteams.

Dit seizoen hebben we een succesvolle "Neem je vriendje en vriendinnetje mee" training georganiseerd in de zaal. Daarnaast hebben we via de Brede School (activiteiten van verenigingen voor basisschoolleerlingen) nieuwe leden weten aan te trekken door kinderen de mogelijkheid te bieden om mee te trainen. We hebben ook twee clinics georganiseerd, verzorgd door Joeri Kok, voor zowel trainers als spelers.

Tijdens de Avondvierdaagse die start op 6 juni, starten de leerlingen van alle scholen in Oostzaan en eentje uit Amsterdam-Noord bij ons op het veld. Dit vinden we een mooi moment om een leuke training aan te bieden voor kinderen die nog niet op korfbal zitten en kennis willen maken met de sport. Deze training zal donderdag 15 juni plaatsvinden. Ken je kinderen die mee willen doen? Laat het ons weten!

Voor de teamindelingen is het altijd erg puzzelen. De teamindeling voor het volgende seizoen is bijna gereed. Ook zijn we druk bezig met bedenken van acties en activiteiten voor het komende seizoen om de aanwas van nieuwe leden te blijven stimuleren. Opnieuw plannen we een leerzame clinic voor trainers en spelers, evenals thematrainingen en de "Neem je vriendje en vriendinnetje mee" activiteit.

Als je vragen of ideeën hebt, kun je ons aanspreken op het OKV-terrein of ons mailen op jtc@okv-korfbal.nl

Hierbij wil het bestuur de JTC dan ook enorm bedanken voor hun bijdrage aan OKV.

We kunnen het maar niet genoeg herhalen, maar zonder vrijwilligers is het voortbestaan van OKV kansloos. We hebben gelukkig vele vrijwilligers bij OKV die zich inzetten voor de club, en in de komende weken gaan we deze verder toelichten.

OKV Bestuur