Rabobank Clubsupport 2023

vrijdag 8 september 2023
Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Een deel van onze wist investeren we in de maatschappij. Als Rabo-lid kun je stemmen op je favoriete clubs vanaf 4 t/m 26 september 2023. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Beste leden, het is weer zover.

OKV doet weer mee met de Rabo ClubSupport. Inmiddels hebben wij 5 jaar op rij een mooi bedrag mogen ontvangen voor diverse projecten binnen onze vereniging. Net zoals vorig jaar hopen wij een geldbedrag te mogen ontvangen t.b.v. het moderniseren en vernieuwen van diverse soorten apparatuur zoals de geluidsinstallatie, boxen, bekabeling en wat verder nodig is voor goed beeld en geluid in en rond de kantine. Na de renovatie van de binnenkant van onze kleedkamers willen wij ook de buitenkant van onze kleedkamers in dezelfde kleur schilderen als onze kantine.

Als je een Rabobank rekeningnummer hebt en je bent lid van de Rabobank (kost je niets) dan kan je stemmen op OKV en andere verenigingen. Stemmen mag vanaf 12 jaar. Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen.

Stemmen

Van 4 tot 26 september 2023 kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging.

Uitslag

Vanaf 4 oktober a.s. gaan de uitreikingen plaats vinden en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

Wij rekenen op je steun, net als voorgaande jaren. Alvast bedankt voor je deelname aan de Rabo ClubSupport.