OKV doet mee met de Grote Clubactie!

maandag 18 september 2023

Dit jaar verkopen wij wederom loten met de Grote Clubactie. De vereniging zet met z’n allen de schouders eronder. We hopen op een mooie opbrengst voor het kunnen organiseren van mooie activiteiten en een nieuw scorebord voor jeugdwedstrijden. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september. Deze datum start O.K.V. ook met het verkopen van de loten. Op 20 september ontvang je jouw materialen. Deze ontvang je van je coach(es) of van Stijn.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

ZO VERKOOP JE LOTEN
Zaterdag 23 september start de Grote Clubactie en mag je loten verkopen. Dit kan door:
1. De kopers jouw QR-code op de voorkant van het boekje te laten scannen.
2. De kopers met pen een formulier in het boekje in te laten vullen.
3. Scan je eigen QR-code en deel je verkooplink via WhatsApps met vrienden en familie.
4. De papieren loten te verkopen.
5. Een superlot te kopen.

Een lot kost € 3,- en 80% gaat naar onze club.
Koop loten en steun onze vereniging! https://lot.clubactie.nl/lot/korfbalvereniging-o.k.v./130324

Stijn Koeman
stijnkoeman@gmail.com