Priktoernooi: Mara en Isabel met de wisselbeker naar huis!

maandag 2 oktober 2023
Op zaterdag 30 september stond er eindelijk weer het priktoernooi op het programma en konden we de traditie na een paar jaar weer voortzetten. 38 duo’s van de C t/m de senioren en 8 duo’s van de DEF-jeugd stonden om 1700 uur paraat om in aanmerking te komen voor dé wisselbeker.

Na het startschot werd er van jong tot oud, van getalenteerde beginneling tot de talenten van weleer, vooral veel gelachen en geprobeerd de korf te raken.

Met het thema Tropical had iedereen rekening gehouden: het veld kleurde vrolijk met Hawaii bloesjes, slingers, hoeden van riet en niets verhullende rokjes van stro. Één duo had extra hun best gedaan en sleepte hierdoor de prijs voor best gekleed duo binnen: Mark en Robin.

Van ‘sporten’ krijg je trek dus kon iedereen tussen het schieten door een heerlijk balletje, burgertje, stokje of hammetje met patatje scoren.

Voor de jeugd resulteerde alle inzet in een mooie tweede plek voor Babette en Linde en een uitstekende eerste plek voor Tess en Novan!

Voor de C t/m de senioren trokken Stijn en Femke aan het langste eind tegen Cloë en Marloes om de derde plek.
In de finale bleef het heel lang spannend maar uiteindelijk schoten Mara en Isabel de winnende erin tegen Mike en Colin en gingen de dames met de wisselbeker naar huis!

Tijd om het te vieren! Dus verzamelden iedereen zich binnen waar zanger Danny de Koning ons op stond te wachten om de Kakel al feestend op zijn grondvesten te doen trillen.

Alle vrijwilligers weer bedankt dat we het priktoernooi weer op de kaart konden zetten met jullie hulp!

De OKVeestcommissie