Kangoeroe Club bij OKV

zaterdag 2 december 2023
Beste leden of ouders van,

Sinds ongeveer eind september is spontaan een “Kangoeroe” training ontstaan bij OKV. Kangoeroes is de groepsnaam voor 4- en 5 jarigen die spelenderwijs met korfbal kennismaken zonder dat er wedstrijden worden gespeeld.

De JTC is hier blij verrast over, echter is hier zelf niet direct bij betrokken geweest.

De rol van de JTC is het samenstellen van de teams alsook ervoor te zorgen dat het team een eigen trainer heeft.

Bij het “ontstaan” van de Kangoeroes is dit allemaal wat anders gelopen. De trainer van de F heeft met veel enthousiasme alle spontaan gekomen kinderen opgevangen en dit georganiseerd.

Door groei van het aantal F teams zitten we inmiddels in een ander vaarwater, waardoor het nodig is om dit wat beter te organiseren. OKV is inmiddels een F2 en F3 rijker die beide een eigen trainer hebben.

Om de Kangoeroes de juiste aandacht te kunnen geven en hun enthousiasme voor korfbal verder aan te wakkeren hebben we een groep enthousiaste OKV-ers gevonden die het geven van training aan de Kangoeroes willen oppakken.

Om dit alles te laten slagen is het belangrijk om te weten welke kinderen graag bij de Kangoeroe club willen aansluiten en bij de training op woensdagavond in de sporthal aanwezig zijn. (van 17.45u tot 18.35u). Aanmelden kan bij de JTC op het email adres: jtc@okv-korfbal.nl.
Opgeven kan tot 22 december. We hebben minimaal 3 Kangoeroes per training nodig om dit te kunnen organiseren.

Met vriendelijke groet namens de JTC,

Sandra en Joke