Uitslag grote clubactie

woensdag 17 januari 2024
OKV’ers,

De opbrengst van de Grote Clubactie is voor de vakantie al met jullie allemaal gedeeld. Aankomende week zullen de medailles worden uitgedeeld aan de leden die meer dan 25 loten hebben verkocht. Omdat de trainingen in meerdere zalen zijn zal dit misschien niet allemaal lukken a.s. woensdag.

De verkopers die 25 loten of meer hebben verkocht zullen uit handen van mij of hun train(st)er een medaille ontvangen. Bovendien krijgen de drie beste verkopers, die ik woensdag persoonlijk op de hoogte zal brengen, ook nog een oorkonde. Ontzettend mooi om te zien dat jullie zo je best doen voor OKV! Ook zal er een foto in het clubblad verschijnen van deze toppers!

Zonder de inzet van jullie allemaal waren wij nergens! Dank jullie wel!

Wil je weten of je iets gewonnen hebt? Kijk op je verkooppagina of check de lotenchecker: https://lotchecker.clubactie.nl/
De jeugdcommissie gaat hard aan de slag om iets leuks te regelen voor de leden die meer dan 25 leden hebben gekocht, hierover volgt meer informatie als het moment daar is.

verenigingscoördinator Grote Clubactie

Stijn Koeman