Bedankje vanuit het OKV bestuur aan de OKVeest commissie

maandag 5 februari 2024
Wij zij als bestuur erg blij met alle commissies die zich inzetten voor OKV. Zo ook de OKVeest Commissie de commissie die zich inzet voor het organiseren van allerlei feesten bij OKV.

De huidige samenstelling van de OKVeest Commissie bestaat uit: Tamara Mol, Simone Bley, Celine Bakker, Robin Bakker, Denise Wetter, Bente Dil en Tygo van der Koogh. Als feestcommissie organiseren zij feesten en andere activiteiten voor OKV, zoals de twee zeer geslaagde nieuwjaars gala’s die laatst hebben plaatsgevonden. De OKV-leden van de F tot de senioren, oud-leden, ouders, sponsoren en ander aanhang hebben zich erop los gefeest in de Kakel in hun mooiste gala outfits.

De OKVeest Commissie organiseert regelmatig dit soort themafeesten, maar is ook verantwoordelijk voor het organiseren van andere feestelijke activiteiten, zoals eindejaar barbecues, seizoensafsluitingen met een buffet met pizza’s of Chinees eten, pubquizen, het priktoernooi en het beroemde (of beruchte) Hemelvaartstoernooi. Zo is er voor ieder wat wils als het gaat om een OKV-feest.

Hierbij wil het bestuur de OKVeest Commissie enorm bedanken voor hun inzet voor OKV. We kijken uit naar wat jullie nog meer gaan organiseren!

OKV Bestuur