Kangoeroe Club bij OKV

maandag 4 maart 2024
Beste allemaal,

Het zaalseizoen is bijna afgelopen en het tweede deel van het buitenseizoen gaat binnenkort weer beginnen, een mooi moment om weer een
oproep te doen.

Woensdag 20 maart aanstaande zouden we weer willen/kunnen starten met de Kangoeroe training. Kangoeroes is de groepsnaam voor 4- en 5 jarigen die spelenderwijs met korfbal kennismaken zonder dat er wedstrijden worden gespeeld.

Via deze mail willen we een oproep doen om te kijken of er voldoende animo is. Stuur deze email gerust door wanneer jullie geïnteresseerden
kennen die we niet in deze mail opgenomen hebben, want ook deze keer kan het alleen starten als er voldoende aanmeldingen zijn.

Om de Kangoeroes de juiste aandacht te kunnen geven en hun enthousiasme voor korfbal verder aan te wakkeren hebben we een groep enthousiaste OKV-ers gevonden die de training voor de Kangoeroes willen oppakken.

Om dit alles te laten slagen is het belangrijk om te weten welke kinderen graag bij de Kangoeroe club willen aansluiten en bij de training op woensdagavond op het OKV veld aanwezig zijn. (van 18.00 uur tot 18.45 uur). Aanmelden kan bij de JTC op het email adres: jtc@okv-korfbal.nl of simpelweg deze mail beantwoorden.

Opgeven kan tot uiterlijk vrijdag 15 maart aanstaande. We hebben minimaal 3 Kangoeroes per training nodig om dit te kunnen organiseren.

Met vriendelijke groet namens de JTC,

Sandra en Joke